
xa0 xa0 بنام خدایی که همه جا هست.... xa0 سلام.... نمیدانم برایه شماهایی این عکس را میبینین هم اتفاق می افتد یا نه؟؟ xa0 من با دیدن خط کمرنگ بیبی چک سمت چپی،قلبم آنقدر محکم میزند،که یادم می اندازد نفس بکشم.... xa0 xa0 مریم جانم،تبریک میگویم....مادر شدن گوارای وجود تن خسته ات....مبارکتان باشد... xa0 xa0 ،این عکس بیبی چک صمیمی ترین دوستم که البته مجازییست،،،مال xa0 اوست.... xa0 خوشحالم جواب میکرو ات مثبت شد.....اشک به چشم تک تکمان آمد ،و همه مشغول اَدایه نزرمان شدیم... xa0 xa0 نمیدانم از...
ادامه مطلب
بنام خـداونــد یگانـه،کــه همــه جا هســـت... یک سال گذشت...... xa0 درمان های زیادی انجام دادیم،از هرمدل قرصی که بگویین هم من خوردم هم ``نازنینم``دکترها میگویند اسپرم خیلی ضعیف و تحرکشان خیلی کم....... xa0 میگویند همان تعداد چند بار بارداریت معجــزه بود هرچند ک بارداریxa0 پوج بود،هرچند که از نطفه به جنین نمیرسیدن،هرچند که ماه اول باردار میشدی..... xa0 خُب آن روزها خیلی سخت گذشت،گویی جام مرگ را مینوشیدیم،وقتی دکتراهایه متعدد در چشمان ما مینگریستند و میگفتند،امیدی نیس،اما امیدتان به خدا ب...
ادامه مطلب